PR: Použijte obrázky v marketingu

 Marketing je více než pouhé předávání sdělení vašim zákazníkům.

Zahrnuje také emoce, potřeby a touhy. Chcete-li u spotřebitelů vyvolat tyto silné pocity, musíte do svého marketingu a reklamy přidat trochu více nadhledu – prostřednictvím snímků.

Marketing nebo text reklamy bez obrázků je jako zmrzlina bez polevy... odvede svou práci, ale úplně vás to nevzrušuje, že? Totéž platí pro textové reklamy, blogové příspěvky, stránky webu a další.

Photo 154742193 / Marketing © Pop Nukoonrat | Dreamstime.com
Photo 154742193 / Marketing © Pop Nukoonrat | Dreamstime.com

Obrázky jsou nezapomenutelné.

Pohled na krásný obrázek nebo dechberoucí fotografii nás obvykle udrží déle, než si pamatujeme čtení krátkého popisu, příspěvku na blogu nebo reklamy. Ve skutečnosti si pamatujeme více než 65 % toho, co vidíme... oproti 10 % toho, co slyšíme.

Obrázky komunikují rychleji.

Žijeme v uspěchaném světě a spotřebitelé vidí více než 5 000 reklam denně. Obrázky jsou v marketingu zásadní, protože se rychleji tráví. Zpracování a rozhodnutí o hodnotě psaného textu zabere čtenářům téměř 10 sekund, nemluvě o čase potřebném k jeho přečtení.

Obrázky udržují čtenáře kolem sebe.

Obrázky povzbuzují čtenáře, aby zůstali kolem. Podle TIME návštěvníci vašeho webu pravděpodobně nezůstanou na vašem webu nebo blogu déle než 15 sekund.

Obrázky zvyšují míru otevřenosti a zapojení.

Ať už váš obsah obsahuje obrázky, které ilustrují text, nebo jednoduše doprovází článek, čtenáři chtějí vidět vizuální prvky. Články a příspěvky na blogu, které obsahují obrázky, získávají o více než 90 % více zobrazení než články bez obrázků. Tiskové zprávy také zaznamenávají 45% nárůst zhlédnutí, pokud je zahrnuta fotografie nebo video.

Obrázky pomáhají k prodeji.

Online nakupování je možná populárnější než kdy jindy, ale zákazníci stále přemýšlí, jak bude jejich produkt vypadat, až dorazí. Ty ne?

Proto jsou kvalitní a přesné fotografie produktů tak důležité. 67 % spotřebitelů říká, že kvalita obrázku každého produktu je velmi důležitá při výběru a nákupu produktů. Zákazníci si také myslí, že kvalita obrazu produktu je cennější než informace o produktu (63 %), podrobný popis produktu (54 %) nebo hodnocení a recenze zákazníků (53 %).